PolHax - Zmieniaj z nami Haxball || Pol-Hax.pun.pl

Najlepsza Polska Liga Haxball

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

ForumWitamy na PolHax.Zapraszamy do zapisów 1v1,2v2,3v3 ,oraz naborów! Forum na razie jest cały czas dopracowywane ,więc wszelkie błędy proszę kierować do odpowiedniego działu LIGA 1V1Już wkrótce najświeższe wiadomości z Ligi 1v1.

#1 2012-09-28 22:29:42

Administrator

Administrator

44792656
Zarejestrowany: 2012-09-28
Posty: 18
Punktów :   

Regulamin Forum

I. Definicje


1. Administrator – osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
2. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników (dotyczy również Super Moderatora oraz Test Moderatora).
3. Użytkownik - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która poprzez akceptację Regulaminu oraz rejestrację uzyskała dostęp do usług oferowanych przez Serwis. Użytkownikiem może być również osoba małoletnia i/lub nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego.
4. Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
5. Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
6. IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
7. Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
8. Forum – forum pol-hax.pun.pl, figurujące pod adresem internetowym http://www.pol-hax.pun.pl, będący platformą internetową, umożliwiający Użytkownikom występowanie w ligach (zawodach) organizowanych przez Administracje Pol-Hax.pun.pl, nawiązywanie kontaktów, oraz świadczący na rzecz Użytkowników inne usługi drogą elektroniczną;
9. Rejestracja - założenie konta użytkownika Forum poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego;
10. Login – prywatna i rzeczywista nazwa Użytkownika w Serwisie, jaka została przez niego przybrana na etapie rejestracji Konta;
11. Konto użytkownika - założone przez użytkownika konto w serwisie do którego ma dostęp poprzez podanie w Serwisie nazwy Użytkownika oraz hasła. Jedno konto użytkownika prowadzone jest dla jednego użytkownika;

II. Zasady korzystania z serwisu


1. Każdy Użytkownik może mieć tylko jedno Konto, odnoszące się do jego osoby. Założenie przez Użytkownika więcej niż jednego Konta jest niedozwolone (zabronione) przez Administratora. Zakazuje się udostępniania swojego konta innym osobom, jak i korzystania z kont należących do innych osób;
2. Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub destabilizować działanie Forum. W przypadku stwierdzenia dopuszczenia się takich działań przez Użytkownika, Administrator ma prawo do zablokowania Konta. Działania Użytkownika polegające na próbie destabilizacji Forum stanowią czyn zabroniony w myśl obowiązujących przepisów. Administrator jest wówczas uprawniony do podjęcia stosownych czynności, w tym zmierzających do naprawienia poniesionej przez niego szkody;
3. Rejestracja w Serwisie jest bezpłatna;
4. W celu dokonania Rejestracji, Użytkownicy powinni wypełnić formularz rejestracyjny, podając dane: login, hasło, adres e-mail oraz nr komunikatora Gadu-Gadu. Pozytywne zakończenie procesu Rejestracji skutkuje przesłaniem potwierdzenia na adres e-mail, podany przez Użytkownika podczas Rejestracji. Potwierdzenie zawiera link, którym Użytkownik dokonuje aktywacji Konta.
5. W przypadku zmiany danych określonych w pkt. 4 niniejszego Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznej ich aktualizacji.
6. Rejestrując się w Serwisie Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany adres poczty elektronicznej, związanych z informacjami odnośnie Forum.
7. Użytkownik zobowiązany jest do nieudostępniania osobom trzecim swojego hasła do Konta w Serwisie. Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Użytkownika hasła osobom trzecim lub jego nieodpowiedniego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich.

III. Posty


1. Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.
2. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.
3. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność, zawierające treści rasistowskie, nazistowskie, pornograficzne, antysemickie.
4. Złamanie zasady 3 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
5. Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w dowolnej chwili, jeśli uznają to za stosowne.
6. Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem 4.
7. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.
8. Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.
9. Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

IV. Nazwa użytkownika (tzw. Nick)


1. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).
2. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www.
3. Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy 3 i 4 punktu IV. Posty.

V. Podpisy (sygnatury)


1. Zastosowanie do podpisów mają przepisy 3 i 4 punktu IV. Posty.
2. Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW), skontaktowaniem się przez komunikator Gadu-Gadu lub przez e-maila. Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.
3. Umieszczanie w sygnaturach userbarów reklamujących inne konkurencyjne forum o tematyce Haxball jest całkowicie zabronione. Wyjątkiem jest zgoda na owy userbar od Administratora forum Pol-Hax.pun.pl

[b]VI. Emblematy (avatary)


1. Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 100x100 pikseli.
2. Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.
3. Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 20 kilobajtów.
4. Zastosowanie do emblematu mają również przepisy 3 i 4 punktu IV. Posty.

VII. Shoutbox


1. Całkowicie zabronione jest używanie przekleństw (wulgaryzmów).
2. Zabronione jest propagowanie treści o tematyce rasistowskiej, nazistowskiej, pornograficznej, antysemickiej.
3. Zakaz reklamowania forów oraz portali konkurencyjnych (o tematyce Haxball’a).

Offline

 
Sezon od -- do --

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hodowlaptasznikow.pun.pl www.ewa-farna.pun.pl www.magiczny-pies.pun.pl www.skuterek-forum.pun.pl www.tele.pun.pl